I candy

I nästan en hel vecka har nu min lilla vän varit hos mig här i Paris. Vi har turistat och hunnit med så hemskt mycket roliga saker, mellan fnissen det vill säga. Vi har lekt med gröna leksaksmonster, fotat ankvåldtäkt, rott roddbåt i Versailles, fnissat och pratat från tidig kväll till tidig morgon, chillat på fonetiklektionen och allt annat man gör med en bästis i Paris.


Innan vi tog metron till absint och svett. Petites filles.

Säg ditt
Postat av: Emelie

Ja, måste ju hitta sommar nånstans när det är så grått här! Men nu måste våren komma ordentligt snart- längtar!

2011-03-17 @ 09:37:28
URL: http://calidore.blogg.se/
Postat av: Sara

Sv: Ohja, innan använde jag inte klocka ofta alls, men nu när jag har en som jag verkligen gillar blir det som sagt varenda dag haha :)

Härligt! I Sverige är det typ vårvinter, minusgrader på morgonen så det är jättesvårt att veta vad man ska ha på sig för under dagen blir det ju varmare. Jag vill ha riktig vår eller ännu hellre sommar nu haha :)

Ja det ska bli toppenkul, har aldrig varit i Paris (sa jag det?) så lite spännande att komma till en ny stad :) Några tips var man ska gå och sådär? Shoppa eller äta eller gå ut eller vad som helst, alla tips du har är välkomna haha :)

Kram!

2011-03-17 @ 18:31:14
URL: http://whenitcomesto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0