It's mayonnaise

På fredag morgon tar jag tåget från St Pancras station i här i London till Gare du Nord i Paris. Innan dess ska jag fika i Covent Garden med en av de mest saknade londonborna, shoppa på COS, strosa kring på Portobello Market, gå på något museum (om jag lyckas bestämma mig för vilket) plaska runt i brittiska vattenpölar och åka röda dubbeldäckare. Därför ses vi igen i Paris!


Såg förresten den här tjejen på Top Shop på Oxford Street idag. Blev nästan pinsamt starstrucked. Bilden är dock inte alls min eller från Top Shop.


Säg ditt
Postat av: Sofia

Men hjälp vilken fin outfit hon hade!

2011-07-02 @ 12:04:29
URL: http://www.intheheadofs.se/
Postat av: Maja

Oh, så roligt! Åker du ofta till andra sidan kanalen? Och ang vimplarna - det var just Sephora som fick mig att tro att det var shoppingbags! ;) Men det var klokt att använda tidningspapper, ngt styvare än plastpåsar ;)

2011-07-04 @ 19:42:18
URL: http://cherryace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0