Londres

För någa veckor sedan åkte jag till London för att ha tea-time, shoppa vid Brick Lane, åka röda dubbeldäckare och såklart krama sönder oerhört saknade vänner. Det blev en galet bra vecka med allt det jag ville göra och lite till. Det är svårt att inte ha det bra eller fnissa sönder när man får vara med sina bästa vänner.


Finaste Julia och jag i Hyde Park under det svenska midsommarfirandet. Kändes som om man var i Tantolunden och det fanns till och med en liten midsommarstång. Kul för utlandssvenskar med små grodor ibland.

Ena handen fick hålla i snappsvisebladet och den andra i brittisk cider.


Bästa Maria med tillhörande kostymgossar utanför Borough Market. Eller ja, männen hörde väl mest till marknaden och inte så mycket Maria. Däremot tillhörde hon ett antal kulinariska upplevelser i köket i Queensway.


På promenad från Queensway till...

...Portobello Road.

Säg ditt
Postat av: Maria

Fiiina bilder. Vet du vad? Sitter och tänker på smarta saker som du sa på telefönen igår. Allt det där självkänslepratet du vet. Och känner mig pirrig i magen och jävligt bra faktiskt. Vi äger. Så det är så. Ursäkta flummigheten. Fick bara en insikt. Lol. :D Kramen!

2011-07-20 @ 23:55:04
URL: http://smakexplosion.blogg.se/
Postat av: caro

Knasigt med en tom Portobello Road!! Vårt hotell låg inte så långt därifrån faktiskt!

2011-07-22 @ 02:36:54
Postat av: Anonym

älskar london :)

2011-08-15 @ 19:02:05
URL: http://ellinorejonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0