Padam

Sitter och lyssnar på pampig deppmusik (tänk U2 och Band of horses) och tänker på att jag om nästan exakt en vecka befinner mig i lilla pluttful-Lund igen. "Varför?" tänker du och jag vet faktiskt inte själv just nu. Vill inte lämna Paris och alla personer som stannar kvar. Just nu känner jag mig korkad som åker och förstår ingenting alls men jag tror att jag kommer fatta när jag väl är hemma igen. För det är ändå hem jag kommer.




PS. Så här ser min Hejdå Paris-spellista på Spotify ut än så länge. Höj volymen så att du inte hör någonting annat och dra ner ögonlocken. Den är ostig, men bra.

Säg ditt
Postat av: Maria

Jag är i alla fall sjukt GLAD över det faktum att du om en vecka befinner dig på svensk mark! Kramkalas!!! :D

2011-12-12 @ 22:48:09
URL: http://osvalds.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0