In meat

Nu kommer mina bilder från Lundakarnevalen 2010.

 

CIMG4533 by you.

Köpte mat på Kondomus (föredetta Domus, numera Konsum). Karnevalen var inte ens där frånvarande.

 

CIMG4571 by you.
Självaste karnevalgeneralen herr Neppelberg med näven högt. Varför han är man? Jag vet inte.

CIMG4579 by you.
Här tänkte jag väl mest, FLER SJÖMÄN ÅT FOLKET! För vem gör inte det?

CIMG4580 by you.
Förmodligen den bästa vagnen (det kom rök ur toppen också!), ja standarden var annars ovanligt låg i år.

CIMG4563 by you.

Vilket brakavslut, eller sprakavslut! Fyrverkerier i alla fall.

 

CIMG4546 by you.

Middag hos Julia i den hemtrevliga mammalägenheten.

 

CIMG4535 by you.

Rätt skall vara rätt!


Säg ditt
Postat av: Karin

vad är det för "parad"?:)

2010-05-29 @ 20:54:24
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Linn

Jag får lite hemlängtan och nästa vecka är det ju studentvecka också :)

2010-06-03 @ 08:45:30
URL: http://90dagarivietnam.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0