Mask ticket

Igår var det jätteroligt på klubb Strand vid Hornstull. Det var tydligen mask-tema då man fick sig en liten vit plastmask när man gick in, rolig idé! Jag dansade som jag inte har gjort på två månader och njöt av en natt med vänner, vin och Stockholm by night. Har saknat att få skaka rumpa till annat än Bamsevisor och detta var en riktig bra vändpunkt.

Idag har jag och Julia gått på modeutställning på Nordiska muséet, den var sådär men det var kul att putta ner små 50-talstonåringar från pedistal och spela musik på en modestudents nytänkande kreation. Efter att ha varit lagom kultiverade gick vi längs kajen och tittade på solen och skärgårdsbåtar. Det ska jag åka varje dag i sommar, jag lovar.

Alice i underlandet fick avsluta Julias sthlm-vistelse med snygga 3Dbrillor. Filmen var bra och väldigt vacker och snygg. Kostym,  miljö och datoranimeringar var väldigt snyggt och välgjort, storyn har man dock hört innan känns det som.

Här ger jag all min ihålighet till dig:



Nu somnar jag

Säg ditt
Postat av: Lillasyzter

hej! vore superskoj om du ville vara med i min outfit-tävling på bloggen!! vinnaren blir länkad med sin snygga stil en hel vecka!! läs mer på bloggen! Ser fram emot ditt bidrag :)

2010-03-15 @ 22:46:42
URL: http://lillsiz.blogg.se/
Postat av: Linda

Haha ja jag håller med=)

2010-03-16 @ 19:44:23
URL: http://sweetkay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0