Salty sidewalk

Nu är jag hemma från sol, svett och saltbad. Min italienska vecka blev riktigt mysig, härlig och varm, ungefär så som det ska vara i Italien. God mat, god dricka och ännu godare glass slank ner hit och dit och jag tror att jag njuter fortfarande. Lite brun har jag nog blivit också, svårt att veta när jag bara kan jämföra med min pepparkakssläkt och familj än så länge.

 

 

Nu ska jag plumsa i sängen så att jag orkar plumsa i Saltis imorgon, och svänga förbi Fotografiska för första gången. Måste också tacka stort (bockar och bugar till tårna) för den fina middagen på Medis med papi och Anakin, tror jag glömde det.


Säg ditt
Postat av: caro

Samma sak för mig med brunheten i Kroatien jue:o ;)

Jag får skynda mig upp så vi kan jämföra varandra, men jag är inte liiika brun längre och nu ska det bli dåligt väder så..;/

PUSS

2010-07-20 @ 17:46:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0