And you said

Det sitter en måne utanför fönstret. Här inne sitter jag med min lilla syster och en tom chipspåse. Just nu provar hon en ny klänning från Topshop, reafynd. Jag sa åt henne att göra det så att jag skulle få sitta ensam i soffan. Det är en väldigt fin klänning dock.

När hon anlände i lördags hade vi en väldigt lugn dag med lite trötthäng och manikyr till Sex And The City. Nästa dag var inte mycket bättre i väderväg, mulet, kallt och lite regnigt så vi skuttade omkring i Forum Nacka hela dagen, åt på tacoställe och tittade på fina och fula saker och människor. Jag vet, "det finns inga fula människor" men det finns ju människor som inte tilltalar en lika mycket som resten, vilka nu resten är. Måndagen blev ändå vår shoppingdag inne i stan, Kungsträdgården och omkring. Vi fyndade 20-talsinspirerad klänning, 40-talsinspirerade trosor, 60-talsinspirerat nattlinne och 80-talsinspirerade jeans. Väldigt glada blev vi.

Nu ska vi gå och lägga oss efter en utflyktsdag, först till badsjön med sol och Dirty Dancing-soundtrack blandat med smaken av kanel och sötvatten, sedan till Söder med chips till en rodnande flammig himmel och bästa utsiktsplatserna.




Säg ditt
Postat av: carolina

...this is the first day of my life

det var myycket ruuligt!:D men vi får göra nåt mer systerligt kärleksfullt när du kommer till lund igen.. chilla satan eller se robin hood på bio! pusss

2010-08-22 @ 17:18:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0