Drip drop snot drop

Isolation leder till förvirring, förvirring leder till ensamhet. Eller så är det tvärt om eller ut och in. Jag är snurrig nu efter en kopp kaffe på tom mage. Sitter på biblan igen och försöker webcama med den lilla systern, går inte alls. Har glömt att säga att jag träffade Maria för några dagar sen (hade sagt vilka om jag hade haft någon tidsuppfattning) vilket var otroligt roligt! Vi fikade med mackor och kaffe på kafé och sen snurrade vi iväg till hennes intervju på fet tidning. Träffade henne två dagar irad, blev två toppen dagar alltså. Hoppas hon flyttar upp snart, vilket hon nog kommer då intervjun verkade gå superbra. Yippie säger jag!

Sms från Carro:

Jag är på stan, ensam ^^ haha jag sprejade guldsprej i håret nyss:D så mobbat att göra ensamt

Jadu Carolina, då vet du hur jag kände mig när jag gick runt i stan i tre timmar igår, mycket guldsprej blev det...


Bild från maskeradbalen på AF natten innan jag svishade iväg till stugan i Nacka, mitt nuvarande hem. Saknar mina fina vänner. Dock dålig idé att festa dagen innan flytt, bara ett tips alltså.

Säg ditt
Postat av: caro

joo, många snurror blir det... ;D

Jag blev helt sugen på att köpa den guldsprejen! Mkt bättre än HMs :o fast borde köpa volymdsprej först och främst, eftersom got2be 2sexy just didn't do the work! då blir det schwarzkopf igen, jag skulle köpt den till dig men inser att jag inte kommer ha råd så du får köpa den själv! björn axén suger kaktus och därmed bastu!

2010-01-20 @ 23:06:36
Postat av: caro

Just det ja! resulatet av väntandet på stan blev i alla fall fyra underbart vackra kuddar, sprakande siden i starka rosa och gröna indiska färger:D

2010-01-20 @ 23:13:53
Postat av: mikaela

sounds good sis!

2010-01-21 @ 21:11:00
URL: http://galago.blogg.se/
Postat av: Fotonich - smyckedesigner.

Fin blogg du har.



P.s har just nu frågestund på min blogg nu, frågorna skall handla om att vara egen företagare . Har du någon fråga ? =)

2010-01-22 @ 00:57:47
URL: http://fotonich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0