Sexy love song

I tisdags var det audition för musikalen. Ishklipishkli som Kenny Starfighter hade sagt. Sången gick ju kääs eftersom 1, jag är ingen stark sångerska och 2, det blir ju inte bättre av att man är nervös. Skådespeleriet vet jag inte, juryn hade verkligen stoneface. Det jag vet är att typ hälften av alla som sökte sökte samma roll som jag... konkuransen är stor alltså. Men jag ska inte gå runt och vara bitter, det finns ju en liten chans att jag faktiskt får rollen, och om jag inte får den så kommer jag förmodligen ha en stark position i kostymgruppen, vilket är väääldigt roligt! Det ska bli sjukt kul att börja jobba med musikalen på riktigt. Roll och produktionsgrupp får vi reda på idag.

Annars försöker jag fortsätta med mitt projektarbete. Har pysslat med dreamweaver idag. Hoppas på fotograferinger på lovet också, om alla inblandade kan.


Terminal 2

Poopidoopidoo... MEN SHIT! Jag har ju inte berättat om CPH fashionweek(end)! Hahaha åh vad roligt det var där, ojojoj. Jag tänker alltid vara på modevecka, i alla fall i tankarna. Så himla kul och snyggt! Julia var bästa sällskapet och vi åt 9 bitar sushi var, fan heller att vi skulle dela, servitrisen var väl van vid anorektiska modeller så hon frågade om vi skulle dela på en niobitarsportion, sär. Matutbudet var faktisk lite upprörande. Man kunde välja mellan två olika sallader (yttepyttesmå portioner) och vår sushi.

CPH Vision

Förutom maten var det så fruktansvärt kul att jag nog inte kommer göra upplevelsen rättvis om jag försöker beskriva den. Men jag kan summera med att det var snyggt, jag tog snygga foton på modevisningen och i mässhallarna, bästa sällskapet, gratissaker (som tex två diadem, champagne, fruktbitar, tygpåse, snyga tidningar och kataloger)

Säg ditt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0