Shake that milkshake off

Long time no seen! Har känt mig lite oinspirerad att skriva här på sistone. Allt som rör sig i mitt huvud nu är att jag snart är en Stockholmare och det både skrämmer och är sjukt, galet, magiskt underbart! Mest det sistnämda, iofs med en liten varning för övergödsling av positivitet. Att flytta kommer att bli väldigt roligt, lite ensamt i början kanske bara, eller så är jag så upptagen med att insupa atmosfären och komma in i jobbet att jag inte hinner känna mig ensam. Hoppas det blir så. Jag är jättenyfiken på hur min lilla stuga ser ut innuti. Har hört att den är väldigt fin, snygg och fräsch så det är ju en bra början. Sedan kommer jag ju, såklart, att göra den till min, jag har ju mina burkar från Meloa och så ska jag shoppa upp ett nytt presentkort därifrån också. Najs alltså!


Vill ha denna att skaka tass med när jag kommer hem i Stockholm men den kostar jättemycket...


Måste hitta nyårsklänning. Måste, måste, måste! Tror jag ska in till Malmö imorgon och se om jag hittar något fint, annars svänger jag förbi Stoff och stil, köper silkestyg och syr något fint. Höga tankar om mig själv där ja! Har en idé om klänning eller linne i huvudet som är väldigt simpel, borde till och med jag klara av. Nåja vad är väl en klänning på nyår? Dötrist, urtråkig och alldeles, alldeles underbar... hähä sorry.

Säg ditt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0