Media

Jag satt och läste genom gamla inlägg från när jag precis hade flyttat till Paris här om dagen. Vad mycket intressantare bloggen var då tänker jag. Det betyder ju också att mitt liv verkade intressantare då eftersom att bloggen speglar mitt liv, lite. Det är dock mycket lättare att få saker att verka intressanta och fina om man bloggar från Paris. Jag har det faktiskt väldigt bra i Stockholm och är mer än nöjd med tillvaron när jag leker med vänner, går i skolan och kalasar runt.
 
Igår skulle jag träffa min parisare Desirée men hon svarade inte på mina sms så jag satt hemma, färdigsminkad och butter alldeles ensam. Till slut gav jag upp och vände på kvällen, bytte om till pyjamasbyxor, lassade upp glass och kollade på första avsnittet, andra säsongen av Twin Peaks. Ganska bra vändning tycker jag!
 
Jag köpte ett nytt läppstift från MAC här om dagen, med hjälp av sminkgurun Elin. Det heter Media och är plommonfärgat, matchade glassen bra!
 

Säg ditt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0