Hey

Nu är det så att jag inte tycker om windows 8 särskilt mycket. Bilder och foton hamnar på fel ställen och det går inte att ansluta minneskort till datorn så jag måste skaffa en sladd till min kamera för att få över bilderna som sitter gömda i den. Därför har mitt bloggande blivit lidande. Det är nog en liten lögn i och för sig. Jag har inte varit så sugen den senaste tiden. Har varit i Paris, examinerat första terminen i skolan, haft lov och inflyttningsfest och sådant som har prioriterats högre. Jag kan iaf meddela att jag har det bra och trivs väldigt bra i allmänhet just nu, förrutom att det är intorkat vin på stolar, bord och golv i hela lägenheten och att jag inte har någon mat hemma. Så förutom de små, lätt åtgärdade, petitesserna så är jag på topp!
 
Utsikt från lägenheten jag och Julia bodde i i Paris.
 
Igår var jag på Säby med Linnea och åt lyx-brunch, vill göra det varje dag. Vi åt laxmackor, skagenröra, äggröra, ceasarsallad, plättar med grädde och säbys egna prisbelönta hallonsylt, melon, kycklingsoppa och chorizo, bland annat. De hade även en smoothie med bär och vitchoklad-kross, så väldigt gott! När matkoman äntligen hade gått över i rastlöshet åkte vi till Värmdö marknad och shoppade på Ö&B. Jag blev med mopp och Linnea hittade sin nya bästis skurborsten.

Säg ditt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0