Raspberry cave

Efter att ha vaknat med världens värsta träningsvärk från midjan och nedåt blev jag påmind om vikten av att stretcha efter ansträngning. Jag har börjat träna till youtube-klipp som en viss Tiffany Rothes lägger upp och som tydligen är jättejobbiga (enligt mig i alla fall). I förrgår gjorde jag hennes "mountain climber"-pass och idag känns det snarare som att ett berg har fallit på mig än som att jag har bestigit ett. Det måste dock vara ett bra tecken, "pain is just weakness leaving the body" heter det ju.
 
Förutom att träna hårt så har jag pluggat (vilken tjej va!). Igår avslutades nämligen delkursen informationsarkitektur så jag åkte hem till Julia N vid Skanstull och firade med kakbak och bästismys.
 
 

Säg ditt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0