Monstera mother

Äntligen har vi fått solsken i Stockholm. Både igår och i förrgår kändes det som högsommar och man kunde går omkring i shorts och tisha utan att frysa. Eller i alla fall långbyxor och öppen vinterjacka. Kändes som solig februari, vilket det faktiskt var, så inte särskillt exotiskt men ändå, sol liksom!
 
Dessutom hade jag finbesök av min kära moder i helgen. Vi gick på bio, solpromenader, museum och blomstersshoppade. Jag fick världens finaste växt som jag har velat ha så hemskt länge, en monstera. Den står nu i vardagsrumsfönstret och myser.
 
Large indoor plants as key decor pieces for a refreshing uplifting feel.
En dag kommer min monstera vara lika stor som den här!
 

Säg ditt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0