Blobb

Min dunderförkylning som härjade i fredags har nu försvunnit och övergått till en liten muskelryckning i högra ögonbrynet som jag inte riktgt kan skaka av mig. Fram tills nu har jag suttit och skrivit om "Collective wisdom" och annan skit. Det är inte skit utan ganska intressant men jag är så trött att min hjärna känns som en liten slajmig klump som liksom trycks ner av jordens dragningskraft (heter det gravitation? Ja du ser, så trött) så mycket att jag känner det kalla tomrum som skapas ovanför den. Det jag behöver nu är glass och ett kort avsnitt av någon rolig serie. Jag har ingen glass. Kanske orkar fixa serieavsnitt om jag har tur och inte somnar på tangentbordet nu.
 
Det braiga med uppgiften jag har suttit med är att man i stort sätt analyserar sociala medier utifrån olika grejs och jag valde weheartit. Så jag har ju egentligen bara suttit och tittat på karuseller och sockervadd mellan skriv-varven.
 
 
beyourself
 
Lyssnar dessutom på mysigaste pluggmusiken, "Pachelbel canon and gigue in d major" (orkar inte översätta till svenska). Väldigt sövande om man vill det.

Säg ditt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0