Animal farm

Idag har jag och min vän Jasmin serverat och hjälpt till på en dopmottagning på Djurgården i ett superfint hus från 1800-talet. Det var sallad, fläsfilé, champagne och kladdkaka och allt detta i världens solsken. Igår hade jag, Jasmin och Elin kräftskiva för oss själva och avslutade natten på säsongsavslutningen av Trädgården så vi var lite trötta. Min veckolånga halsont gick dessutom över i en rispig heshet iförrgår. På väg hem igårnatt kunde jag knappt säja hej så jag sa godnatt istället och somnade gott.
 
Just nu håller jag också på att somna vilket märks delvis på hur jag försöker formulera trevliga meningar här men det går lite sisådär. Voila liksom.
 
Jasmin njuter av solen på Djurgården.
 
Kräftskiveglada tjejer i hemmagjorda hattar (mitt verk).
 
 

Säg ditt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0