Time goes by

Hihi jag känner mig så fuskig! Som ni har märkt (alla mina trogna läsare, dvs typ 3st) så har det varit rätt så klent på inläggsfronten det senaste året, ett tag funderade jag till och med på att spola hela bloggen men fick inte tummen ur stjärten. Nu känner jag mig dock mer sugen igen, eller i alla fall vissa dagar. Det leder till att jag vill uppdatera om så mycket på en gång när det har gått några dagar sen sist och då har jag funnit charmen i att tidsinställa inlägg. Det här skrev jag till exempel samtidigt som föregående två inlägg i torsdags men vill ha lite mer spridning så du får läsa det idag istället. Smart va!
 
I fölsispresent av syrran och brorsan fick jag supersöta skålar som matchar mina tekoppar och det här underbara ljuset från Voluspa. Det doftar sammet, dekadens och kristallkaraffer. Ungefär så skulle jag vilja att min man skulle lukta om jag hade en (man alltså). Arcadia.
 
 

Säg ditt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0