Komansnala

Jag är så hemskt trött, och klockan är inte ens elva. Hela denna månad har jag sovit dåligt och lite pga inte kunnat använda öronproppar pga sår i öronen pga öronproppar pga snarkandes rummis.
 
 
I fredags hade jag och Elin fredagsmys och åt säsongens första peppisar (hittade i skafferiet från förra året..) och drack glögg. Sen kollade vi lite på Skins och spelade Sims och hade det så mysigt så. När jag har köpt en ny dator ska jag låna hennes Sims-skiva och installera spelet så att jag också kan spela när jag vill.
 
Idag hade vi seminarium, imorgon har vi föreläsning (om saker som kommer på tenta på fredag, bra upplägg?), på onsdag har vi inlämning och på fredag har vi, som sagt, tenta. Yay. Hela terminen har lunkat fram i någon slags latmasktempo och nu helt plötsligt tycker lärarna att vi ska göra allt samtidigt. Det kommer dock förmodligen gå bra, men ändå.
 
jnmhghbjbjlbhOups, somnade visst lite på tangentbordet, dags för sängen!

Säg ditt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0