Guide

Jag tycker så mycket om Nöjesguiden, de har väldigt många duktiga skribenter och krönikörer så jag prenumererar på deras nyhetsbrev. Idag läste jag en krönika av Maja Bredberg om Försvarsmaktens reklamer. Bra skrivet, utan att försvara försvarsmakten i sig trots att hon kritiserar personer som kritiserar försvarsmakten. Äsch, läs bara, den är bra. Jag är alldeles mosig i huvudet efter att ha legat och dragit mig i sängen till halv 11 och sen ätit långsam frukost framför TV:n. Måste älska ledighet.
 
Ffdf3967b83b5f24f32f99948481d061_large
 
 
PS. Har blivit smittad av Steffis kattbesatthet så kattbilder för att visa hur jag känner mig kommer nog inte bli en ovanlighet här. DS.
 

Säg ditt
Postat av: caro

tänkte redan innan jag läst bildkommentaren kommentera "det är väl steffi som är besatt av katter, inte du!?"

Svar: hehihaho aah. men svårt att inte smittas när det kommer pipljud i gulletussfalsett varenda gång något med päls visar sig här hemma. hennes andra besatthet är fisar, hon kan inte inte skratta då. tror dock inte att det är en humor som kommer smitta av sig.
Mikaela

2013-02-13 @ 17:14:24
URL: http://lillasysterkanin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0