Pine away

Utan internet i tusen dagar försmäktar jag på denna utbildning. Just nu sitter jag på biblan på Medis och fördjupar mig i hur man bygger saker i wordpress. Om jag har tur ligger ett brev med en avi från comhem på hallmattan när jag kommer hem så att jag äntligen kan ha obegränsad surf och sånt kul. Jag har även köpt en ny dator faktiskt. En Asus, fin och bra men den kommer inte förrän i januari...
 
I lördags var jag och Julia N på La Petite France på Kungsholmen. Om ni kommer ihåg så fyllde jag år i september och i fölsepresent av Jula fick jag ett presentkort på en lyxbrunch just precis där. Så vi frossade i croque madame, grillad macka, te och juice och njöt av den hurtiga franska musiken och myllret (jag fick tom prata lite franska med en av servitörerna). Det var den godaste brunchen jag har ätit på väldigt länge och jag ville aldig gå därifrån pga så hemskt mysigt och varmt och skönt där inne.
 
 

Säg ditt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0