Fashion Now

Idag har jag unnat mig! Efter att ha klarat av att bajsa ner hela jobbtoan och spy ner halva handfatet innan klockan sju imorse (på jobbet ja) så kände jag att jag behövde lite uppmuntran så jag traskade till Zara efter jobbet och köpte ett halsband som jag har kollat in jäättelänge. Sedan gick jag till H&M och kollade in Maison Martin Margiela-kollektionen (förvånansvärt mycket kvar, och fint) och fick med mig en Taschen-bok (från H&M ja) hem som heter Fashion Now. Väldigt fashion är den.
 
Så här ser halsbandet ut!

Säg ditt
Postat av: caro

okej halsbandet var fint! jag tänkte mig jättevitt och jätterött och inte alls classy eller gammeldags

2012-11-22 @ 22:39:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0