Chocolate brownie

Nu är det bara två dagar kvar av 2012. Tycker nästan redan att det låter uttjatat, 2012, det är så gammalt. Precis som jag känner mig, i alla fall sliten. I torsdags var jag på Kåken vid Kungsbron med en del av jobbgänget och dansade till en massa rolig musik och igår var jag på Stockholms dräggigaste pub på Sveavägen (så jobbigt att ta sig dit, tog hela 5 minuter).

Det där jag skrev där uppe skrev jag igår, i lördags alltså. Mitt i allt skrivande kom Steffi och hennes pojkvän hem från Karlstad så då blev det popcornmys och sagan om ringen istället för blogginlägg. Nu är jag precis hemkommen från en superfin kväll hos min kollega och vän Leila. Vi tonade håret på varandra (så hemskt "tjejigt" hihi), åt indiskt och spelade spel när Sebastian, hennes pojkvän, kom hem. De har nog mysigaste lägenheten, så hemtrevlig och fin, vid Odenplan. Så jag kunde promenera hem genom ett svart och stilla Stockholm.
Nu är det bara ett dygn kvar till 2013!!!

Säg ditt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0