Parti

När jag kom hem från min lundavistelse med födelsedagskalas, vänner och familj hade Ida bestämt sig för att göra en trerätters födelsedagsmiddag.

Förrätten blev mozzarella och tomat i vitlöks och dijondressing tillsammans med våra egenodlade balkonglådetomater (två centimetersmå filurer som smakade mer än alla andra tomater tillsammans). Sedan var det dags för huvudrätten, räkgryta med saffran och färsk pasta. Till sist åt vi hemköpta dekadensbakelser framför ett avsnitt av Beverly Hills (originalet såklart). Allt var så obeskrivligt gott och jag vill fylla år varje dag.





 

Bilderna är tjuvade från Idas blogg.


Säg ditt
Postat av: caro

Gud vad fint och gott det låteer:D vad tycker du om att jag vill komma till dig på höstis?

2011-09-28 @ 21:44:13
Postat av: Maria

Gotte!!!!!

2011-09-29 @ 10:23:49
URL: http://smakexplosion.blogg.se/
Postat av: REBECCA

lyxxx!

2011-10-05 @ 00:44:06
URL: http://ohmycarotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0