Framboise

Nu är jag 21 år!
Så jag är i Lund och blir firad riktigt ordentligt. Här finns bara paint på datorerna men det gör ingenting, jag fick ju nypressad apelsinjuice till frukost (och tårta såklart).
Ses i Paris!

Säg ditt
Postat av: Maria

Ja svensk sommar är svårslaget alltså, men höst är ju ganska trevligt det med!



Jaadu jag flyttade till Paris första gången 2005 för att jobba, sen har jag åkt fram och tillbaka mellan Sverige och Paris en hel del men sammanlagt har jag bott här i drygt fyra år. Själv då?



Grattis på födelsedagen! (I efterskott kanske?) :)

2011-09-20 @ 17:16:41
URL: http://marou.blogg.se/
Postat av: Annika

Framboise! Puss! Hoppas du kom väl hem!

2011-09-21 @ 08:25:08
Postat av: mikaela

hahaha, anakin, ååh, jag läste din kommentar och tänkte "ja, det är väl så det står?" men det gjorde det ju inte... visste faktiskt hur det stavades! egentligen. men när huvudet är fullt av tårta är det inte lätt att tänka klart ;) jag kom hem ordentligt och jobbade tills jag (nästan) svimmade iaf och imorgon kör jag igen! cash is king som det heter. ringer snart!

2011-09-21 @ 23:49:08
URL: http://galago.blogg.se/
Postat av: caro

.. du var vaken väldigt många timmar faktiskt!

2011-09-23 @ 22:07:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0