Fruits rouges

Idag köpte jag ett bröd på boulangeriet borta på hörnet. Det hette tradition och var alldeles varmt och sådär perfekt krispigt på utsidan och mjukt på insidan. Jag kommer sakna nybakat bröd för 1,5 euro när jag bor i Sverige igen men det finns så mycket man alltid saknar här och där.

photo
Igår åt jag lunch på Aris bagels som ligger vägg i vägg med American Apparel där jag jobbar. Deras laxbagels är supergoda men kostar mer än en Big Mac så det blir inte ofta bagellunch. Denna gång la jag till en Crumble de fruits rouges eftersom jag hade en "avoir" (när jag betalar med mina lunch-checkar och inte uppnår summan så får jag ett tillgodokvitto). Ibland måste man lyxa till det när det är lördag.

photo
Min passage i solnedgång.

Säg ditt
Postat av: caro

MEN STANNARÅÅÅ

riktigt snyggt foto på passagen!

2011-10-31 @ 13:55:06
Postat av: REBECCA

jätte fint foto!

2011-11-12 @ 13:42:25
URL: http://ohmycarotte.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vilken sötsak!

2011-11-20 @ 14:33:45
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0