Sweetmeat

Ibland kan man känna sig som en liten karamell. Vissa karamelldagar är man en guldrosa blänkande sak med färgglatt glansigt foliepapper och är helt fantstiskt söt både på insidan och utsidan. Den som smakar vill bara ha mer och omslagspappret skimrar i den karamellklibbiga handen. Andra karamelldagar är man en liten fjuttig krossad mellan tänderna-karamell med bara sockersmak kvar, utan något omslagspapper som skimrar i solen eftersom det dessutom är mulet ute.

 

 

Som tur är finns det alltid fler karameller i skålen.


Säg ditt
Postat av: caro

Raining men - Rihanna feat Nicki Minaj och Finns det en så finns det flera - Veronica Maggio

och så självklart min spellista på spotify - stupid boy hehiohheoih

2011-05-15 @ 22:59:22
Postat av: caro

Raining Men - Rihanna feat Nicki Minaj och Finns det en så finns det flera - Veronica Maggio

och så självklart min spellista på spotify - stupid boy hihehhiheo

2011-05-15 @ 23:09:39
Postat av: Livia

Jag råkade snubbla in på din blogg av en ren slump och jag har läst några av dina inlägg - det märks att du gillar att skriva :D

2011-07-12 @ 21:52:47
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0