Celebrate good times

I lördags var det dags för det fruktade slutprovet. Slutprov på Cours de Civilisation Française på Sorbonne. Jag värmde upp med att knappt få i mig någon lunch och sedan skriva klart provet på de tre utlovade provtimmarna i den gigantiska och sterila provsalen. Sedan mötte jag upp Ida hemma i lägenheten som var redo med bästa fira-att-skolan-nästan-är-slut-korgen med jordgubbar och champagne så vi tog våra svarta damcyklar och susade iväg till närmsta park.

 

 

 

 

 

 

Bilder snodda från Idas blogg. Fast jag knäppte ju av hälften av bilderna så riktig stöld är det inte.


Säg ditt
Postat av: Ida we

Blöh, vill också ha jordgubbar!!



- Jo, det är lätt hänt, men jag är nog mer effektiv då ändå så... Har nästan inget kvar nu iaf :)

2011-05-25 @ 19:43:15
URL: http://idawe.blogg.se/
Postat av: caro

Så söt och brunare du är! Sådär fräääscht vårbrun. vi får höras i helgen, typ lördag skulle passa bra, för måste skriva sv idag och hi på fredag och eng på söndag

2011-05-26 @ 01:33:58
Postat av: Sofia

Hej



Idag avslutas tävlingen, Ta sista chansen nu att vinna ett porträtt, mer info finns på bloggen.

Hoppas verkligen att du vill vara med.

Kram Sofia

2011-05-29 @ 15:28:26
URL: http://noahsart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0