Voisines

Här om dagen var jag inne hos grannarna och tittade på Twin Peaks och åt jordgubbar. De är också svenskar och väldigt trevliga. Lägenheten ligger vägg i vägg med vår och är exakt likadan förutom att de har kaktusar och Spice Girls.











Om man sticker ut huvudet genom fönstret kan man se pelargonerna i fönstret till lägenheten bredvid, och där bor ju jag.

Säg ditt
Postat av: Annika

Hej! Läs medd på fejjan Hej då!

2011-07-11 @ 14:31:53
Postat av: Maria

Din önskan är min lag...som du vet. Haha, bloggen har klart en uppdatering att kika in på nu. Men inget roligt att berätta egentligen. Förutom att jag säger Tack och Hej till skitjobbet - YEAH :D

2011-07-12 @ 11:33:18
URL: http://smakexplosion.blogg.se/
Postat av: Maria

oh my!!!! gu vad kul! Hopppas verkligen så in i bengen att du får jobbet. SKulle ju passa dig som handen i handsken! Håller tummarna helt enkelt :D

2011-07-12 @ 15:10:39
URL: http://smakexplosion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0