Hats

När det är vinter är huvudbonad nästan obligatoriskt för en nordenbo men ju närmre man kommer sommaren blir svetten tätare i pannan och tillslut har man bara på sig myssen om man verkligen vill.


Min fjärdermössa som jag har varje dag tempen sjunker under 0. Tur att jag inte har behövt ha den sen februari.

 

Idas svarta slokhatt som jag lånade när jag var i Versailles med fina vänner för picknick och blommor. Jag hade bränt pannan i solen dagen innan så det var en både behövlig och önskad hattdag. Och mina vita handskar såklart.

 


Idas mysse.

 

Min röda lilla sjömanshatt/pillerask

 



Idas och min hattkrok fullproppad.


Säg ditt
Postat av: Maria

Hallå!!! Jag är sååå nyfiken - hur gick det med najsiga jobbet?? :)

2011-07-16 @ 01:36:17
URL: http://smakexplosion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0