Lost in the pancake

Igår var jag på hemmahumör, trots att solen sken och det var 17 grader varmt ute. Jag var trött, hängig och hungrig så jag gick till affären och köpte lite pankaksingredienser och hallonsylt. Det blev american pancakes, väldigt goda. Jag glömde dock att köpa smör så de smakade lite konstigt, typ som fransk rapsolja.



Efter den eminenta lunchen susade jag iväg för min första lektion. Det var lite nervöst och småjobbigt, speciellt när jag kom på att läraren bara pratar på franska, hela tiden. Sen gick jag ut och kom på att jag är i Paris och att det fortfarande var ljummet trots att klockan var 18. Det här kommer bli väldigt bra tänkte jag och åkte hem i linne och tjocktröja.

Säg ditt
Postat av: caro

omgomgomg 17 grader?!??! vi hade typ 2 minus idag...

du skulle köpt lönnsirap till pannkakorna också!!

...rosetta stone...

2011-02-12 @ 23:04:24
Postat av: Karin

Jättefina uppdateringar här på bloggen. Hoppas allt är fint med dig:)

2011-02-21 @ 20:27:49
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Ida we

AH! Mums... :)

2011-02-22 @ 15:37:41
URL: http://idawe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0