La fille saute

Mina första 24 timmar på fransk mark har kommit till ända och jag är helt slut. Både fysiskt och psykiskt. Mina axlar är det ömmaste jag vet efter en fetefet ryggsäck och mitt huvud är det tyngsta efter alla nya intryck, bilder och lite CSN-problem. Ständigt dessa pengar.

Lägenheten är i alla fall mysig, och yttepytteliten. Jag har en egen stor loftsäng som jag kommer göra till mitt lilla krypin. Luften är ganska fuktig och i badrummet finns inte någon jättebra ventilation, vilket syns lite här och var. Ida och jag ska kanske fixa och greja lite med lägenheten i vår när det blir lite varmare. Kanske måla om och fixa upp någon hylla (just nu finns det extremt lite förvaringsutrymme). Kanske. Just nu är jag nog bara glad för en sovplats och ett kök.

Min gata är nog finast i hela Paris. Det är en liten "passage" så det är hur lugnt som helst bortsett från de små gråsparvarna som festar på talgbollar nere vid porten.












Sa jag att min trappuppgång är rosa? Det är den.

Säg ditt
Postat av: Maria

ÅH! Galet! Känns det bra? :) Mer bilder :D Vill se och drömma mig bort till Paris!

2011-02-01 @ 19:48:45
URL: http://smakexplosion.blogg.se/
Postat av: caro

waowaowaoow rosa! så sköönt att resan gick braaaooo, jag hade faktiskt inte ens en tanke på att flanet skulle störta! (y) puss

2011-02-01 @ 22:11:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0