Pills

Nu är jag förkyld. Rummisen var sjuk förra veckan så det var nästan väntat men kul är det inte. Har hela huvudet fullt med snor som bara vill ut. Därför köpte jag vitaminbrustabletter igår och dem är förvånandsvärt goda, smakar apelsinläsk. Förundras fortfarande över franska läkemedel alltså.

Tumblr_lgctw3x1f21qbv4sdo1_500_large

Nu är det mindre än en vecka kvar på jobbet på American Apparel och jag tycker att det går så långsamt. Trodde det skulle vara tvärt om när jag väl såg ljuset i tunneln, att jag skulle njuta av att jobba då det var mina sista svettiga timmar men icke. Samtidigt är jag fylld av en väldigt konstig känsla. Jag längtar hem så hemskt mycket men blir ledsen när jag tänker på att inte vara här. Det är konstigt att avsluta kapitel.

Säg ditt
Postat av: neli

2011-12-08 @ 20:32:07
URL: http://iamsofashion.blogg.se/
Postat av: neli

hoppas du haft en bra torsdag tjejen =)

2011-12-08 @ 20:32:19
URL: http://iamsofashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0