She knows the next thing to be played

Sitter och lyssnar på spotify med mina nya duktiga högtalare. Mina hundar var helt snurrigt fina och söta men inte så mycket i ljudväg i slutet. Den ena hunden glappar i gumpen dessutom.

En av mina favoritspellistor är på ett så banalt musiktema som sex. Du vet, det finns många låtar om kärlek, bra kärlek och riktigt rumpsugande dålig kärlek och så finns det låtar som bara handlar om att få lite kärlek, sådär när man inte vill ha något mer. Tänkte därför ge dig lite kärlek: Forget it let's get laid. Du undrar om jag är ironisk? Det kan du få fundera vidare på.

http://hd.se/multimedia/dynamic/00464/Bea_Szenfeld-Sur_la_464030d.jpg

Bild från Bea Szenfelds kollektion Sur La Plage.



Säg ditt
Postat av: Maria

eller så kan det heta "maria svammlar vidare" haha :D vad ska jag göra imorgon? :O nja, inget jättespeciellt egetnligen men jag är sjukt pepp. Har efter mkt om och men anmält mig till en jazz danskurs som börjar imorgon :D men ses innan tre - sounds great! en kortis hinner vi ju då iaf :D

höras imorrn förmiddag?

2010-09-13 @ 22:05:56
URL: http://smakexplosion.blogg.se/
Postat av: linn

Mickan! Förlåt att jag inte svarat på din kommentar. Såklart att du får komma! Du är alltid välkommen :D haha gillar ditt inlägg! Hur känns det att snart kunna gå på systemet? pusspusspuss <3

2010-09-14 @ 14:42:24
URL: http://brightonliv.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0