Ace of spades

Jag skulle hitta på något med mitt gigantiska kortspel från Tiger och bestämde mig för att göra ett korthus på TV:n. Jag kan ju avslöja att det är svårt att göra korthus, trots att korten är enorma och trots att man använder tejp... det slutade såhär:


Skojigt med tjockisteve ibland.

 

Så nu har jag satt lille Herr Kanin på en hög med kort och satt två kort bredvid teven istället, bättre än inget!

 

På fredag kommer jag till Lund för att ha en riktigt kalasig helg. Mys helt enkelt.


Säg ditt
Postat av: caro

Yippiiiiie! freedaaag!<3

stor kortlek... alice i underlandet... bra film...

2010-09-08 @ 17:30:27
Postat av: Julle

åå kaninen och korten, det är ju nästan som när vi såg Alice i underlandet i hutvudstaden :) Ja till helgen lääängtar jag <3 Bentispuss till Katja

2010-09-08 @ 20:55:33
Postat av: Maria

I wanna join :D Åh! Då kan du ta med kvittot hehe :D För jag insåg nu att jag jobbar imorgon. Till sju. MEn hänger gärna på öl på söder!

2010-09-08 @ 22:39:45
URL: http://smakexplosion.blogg.se/
Postat av: kajsa

Mikaela, du är dåååålig! Fast bra på annat. Typ. Ibland. Mähä Ses snart ja. men tiden. tiden? vart tar den vägen.

2010-09-08 @ 23:09:02
URL: http://www.aenigma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0