To carry alone

Jag skulle ha hämtat Ida Pyk-kläder på PUB idag men de var inte ihoppackade så jag gick ut på Hötorget tomhänt, tittade på lite blommor och tog tuben till Pussen, sen bussen.

Bon råkade följa med mig hem också så jag har läst magasin, druckit rött te och lyssnat på radio lite. Jag gillar Bon, de har ofta väldigt inspirerande och bra plåtningar, intervjuer och artiklar men ibland kan det bli lite för pretto. Vissa människor är verkligen parodier på sig själva som överambitiösa, superseriösa och bottendjupa ladys med mörk page och rödvin, typ. De är dock lite kul att läsa om för jag kommer på mig själv med att sitta och gapa med uppspärrade ögon av, ja, förvåning kanske. Kom över dig själv säger jag.

Några sidor jag gillade extra mycket var den om Pheonix som Ida Pyk har skrivit och den som hette Analys: A/W 2010, och var en rundabordsinervju med några starka åsiktshavare. Runt bordet satt bland annat Lynn Yaeger och Kelly Cutrone, grundaren av People's Revolution.

Kelly för mig smidigt in på The City och Whitney Port vars kollektion jag har tänkt kolla in riktigt länge nu så idag gjorde jag det. Fint.

Whitney Eve

Säg ditt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0