Get out

När jag vaknade i morse låg jag kvar i sängen en timme och chillade till P3 istället för att trycka på snooze. Sedan tog jag mig i pyjamaskragen och bestämde mig för att utföra något så jag mejlade Sorbonne, kollade upp blanketter, gick och handlade och fixade tid på ungdomsmottagningen.

Jag har nämligen bestämt mig för att inte vara svimfärdig en gång i månaden och någon viskade i mitt öra att man kan äta piller mot det så varför inte tänker jag? Kommer i och för sig att bidra till ett ojämställt fisksamhälle med all östrogen och kanske får jag en lite större byst, men det är faktiskt inget jag säger nej till. Stackars fiskar dock.



Ungefär så här föreställde jag mig min balklänning till balen i trean. Om jag hade ritat bilden då hade kanske min riktiga balklänning sett ut ungefär så där. Äsch.

Säg ditt
Postat av: Helena

waaa!! fiiiin klening! fast jag tyckte du var väldigt vacker i den du hade också <3

2010-10-16 @ 14:55:46
Postat av: linn

Åh så fin! puss på dig

2010-10-19 @ 17:22:58
URL: http://brightonliv.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0