We want to

Det är så mycket snö ute att jag har glömt hur det känns att låta solen bränna näsan och få den helt prickig av fräknar, eller att kunna cykla med bara ben och känna varma vindar mot det solblekta fjunet på armarna. Helt plötsligt börjar jag hosta för att en snöflinga har bestämt sig för att krypa ner i min hals och jag undrar när de bytte plats med sommarens bananflugor. Vad är det man brukar säga? Tiden går fort när man har roligt.


Vill vara brun och solblekt igen. Värme.

Säg ditt
Postat av: Maria

hey girl! klickade i attending på fejjan :)

2010-11-30 @ 20:55:22
URL: http://smakexplosion.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej, kunde inte fylla i namn, men det är parisjulia i alla fall! fråga på du, inte mig emot. Jag bor i 11 arrondismentet atm (har lite ångest över att min läga tar slut 31 januari, så jag letar alternativ) och planerar att stanna fram till juli, så att jag får uppleva en varm sommar för ovanligheternas skull... :)

2010-12-02 @ 10:22:05
URL: http://juliajasmine.forme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0