Cookie dough

Mår lite illa när jag läser mitt förra inlägg. Hm, nej, lite överdrift, men jag menar seriöst, ESC? Jag lät mig väl hänföras av public service.

Idag har jag varit en glad fisk. Först var jag hos min kära faster med stor-kusinerna och kusinbarnen. Vi åkte båt i skärgården, lunchade på klippor, håvade pyttefiskar och njöt av brännande sol. Sedan svishade jag iväg till Kajsa för att fira en födelsedag med blomkruka och badmadrass. Där fick man äta kakor tills man skämdes, men det gjorde man aldrig. I ett sockerrus tog jag Saltsjöbanan hem och sitter nu och funderar på kvällsmat. Vad ska jag äta?

CIMG4631 by you.

 

CIMG4630 by you.

Skärgården, ja!

 

Uppdatering; jag har ätit nu. Så att du inte ska bli orolig med tanke på tiden.


Säg ditt
Postat av: Jenilita

Åh va härliga bilder jag älskar att vara ute p å havet o fiska gör det alldeles för sällan!



Ja har alltid varit rädd för uppstoppade djur för här i göteborg finns ett museeum ja alltid va på när jag var liten med ett stort uppståppat lejon man måste gå förbi och det drömde jag mardrömmar om hehe, Ja ska nog göra en krage fixa ögon o nos och sen göra så man knäpper den vid munnen till svansen. Kommer bli stylish tror jag:) KRAM

2010-05-30 @ 23:45:06
URL: http://www.blonditamedfotboja.se
Postat av: kajsa

Så himla fint att du kom förbi en sväng! Lets äta popcorn en dag och snacka strunt nu när mitt liv börjar lugna sig en smula.

2010-05-31 @ 12:48:26
URL: http://whatsupsthlm.se/aenigma
Postat av: Sissi

fin blogg! gillar verkligen den prickiga bakgrunden :)

2010-06-01 @ 14:26:31
URL: http://enligtsissi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0