Picturised

Regina sjunger om orca wales and owls och jag tänker börja på läxan efter maten som egentligen är gårdagens. De senaste dagarna har mitt finger klickat en hel del på avlösarknappen och samlat ihop en liten skara av vardagsskildringar.

CIMG3871 by you.

Hade picknick på vardagsrumsgolvet. Om inte våren kommer till mig får väl jag komma till våren. Det ser kanske gott ut men mina microbakade scones gick inte ens att hugga i med kniv. Stenscones.

katt by you.

Orättvist att inte jag ser ut sådär, vill också vara en cool kis med finaste pälsen. Min nya kompis som jag klappade utanför sörren och genom fönstret idag.

CIMG3827 by you.

På väg ifrån nordiska muséet med Julia.

CIMG3848 by you.

Nya brills, ny kedja och ny blus. Allt för ca 120:- tillsammans.

CIMG3849 by you.

Kort att skicka iväg eller behålla, nöjd med inköpet.

Säg ditt
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

fantastiska bilder och åh vad underbart med picknicken på golvet!

2010-03-18 @ 21:23:19
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Maria

vi får baka scones i min ugn :D jobbar inget i helgen. dock så kommer pappsen idag och stannar till lördag då han åker vid 5 snåret. Sen är jag free! museum skulle vara najsigt. och modevisning låter inte helt fel det heller ! höras på tele i eftermiddag? :)

2010-03-19 @ 09:24:15
URL: http://smakeplosion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0