We're the wild type

I söndags var jag med Kajsa och gjorde Söder osäkert, i alla fall färgsäkert. Jag var uppe vid Katarinahissen för första gången i mitt liv, och vilken upplevelse, eller i alla fall utsikt.

CIMG4656 by you.

Pussen och Gamla Stan.



CIMG4655 by you.

Pussen och Södermalmstorg.



CIMG4658 by you.

Kajsa lyfter Coca Cola till skyarna, eller i alla fall till taken.

 

Idag har jag återsett min Maria, nyss hemkommen från Paris. Vi solade med latte i Vitabergsparken och pratade om vår stad och annat smaskigt. Väldigt mysigt, så vi bestämde att vi i princip ska bo på uteserveringar, parker och klippor med pickninckkorgar och vin i sommar. Eller jag bestämde det nu i alla fall.

 

Imorgon tar jag misären (läs järnvägen) ner till Lund för att fira studenter och ge presenter. Kanske äter jag mig så fet att jag måste köpa en till biljett hem, ingen vet men jag hoppas.

 

Nu har jag magknip och huvudvärk, dags för middag kanske?


Säg ditt
Postat av: Maria

Pussen - löve it :P Sommarplanen låter perfekt. Bestämt och klart helt enkelt! Ät dig tjock mikaela :) hälsa lund.



Har förresten fotat två fulla minneskort, eller nästan iaf...

2010-06-09 @ 13:00:36
URL: http://smakexplosion.blogg.se/
Postat av: Playmates Of Sweden

söder är läskigt håller mig helst till östermalm *;)

2010-06-10 @ 22:24:53
URL: http://playmatesofsweden.blogg.se/
Postat av: kajsa

Varför känns det som att jag typ.. förstörde hela den sista bilden? uää

2010-06-11 @ 00:20:30
URL: http://whatsupsthlm.se/aenigma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0