Little shadow

Julia är fortfarande här och jag kommer ha som en slags fantom-vän här när hon har åkt. Kommer kännas konstigt att inte bo med min Bentebent när hon åker tillbaka till lilla Lund.

Ikväll vill vi äta sushi och se vart våra slitna skor för oss. Kanske till en liten bardiskt med fruktiga drinkar, eller ett murrigt kaffé med svart kaffe.

Nu bytte spotify till Joseph Arthur och jag blir nostalgisk och harmonisk, ganska fin kombination när det inte hinner gå för långt. Tur, nu byttes det till Sakta vi går genom stan med fröken Zetterlund.

Igår och i förrgår var det kalas här hemma med först tacokväll, utan kött, och sedan igår popkorn och kortspelskväll med pyjamasparty. Mina fina lundavänner lyfter upp min vardag till molnen, kommer sakna självklarheten att ha dem här.

CIMG4799 by you.


Promenix och guidad rundtur i mina kvarter.

CIMG4780 by you.


Min fönsterkarm i köket, pyntad med nyponrosor, tacokväll till ära.

CIMG4775 by you.


Taco, eller tortilla kanske man ska säga. Och just det, vännerna.

CIMG4808 by you.


Strandhäng vid en annan sjö.

Säg ditt
Postat av: simone

Ser topppenhäärligt ut alltså :D

2010-06-22 @ 13:30:46
URL: http://fattybom.se
Postat av: Karin

Ser himla mysigt ut:)

2010-06-22 @ 14:31:41
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Maria

fina bilder. Även. Även om jag starkt funderar över hur jag ser ut på bilden som julia tar på mig (din bild nr 3)...:) Ses snart !

2010-06-23 @ 17:03:45
URL: http://smakexplosion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0