All the wild horses

Sitter och lyssnar på sommarspellista, fågelkvitter och en avlägsen basgång tillsammans med jubel och visselpipor. Det är tydligen studentvecka i Stockholm nu, ganska så härligt att höra alla glada tillrop så fort man öppnar fönstret, blir alldeles nostalgisk. Jag vill uppleva den där lyckan igen, total glädje och värme (trots regn och blåst). Idag är Linnea och Julia på bal på Grand Hotel och håller andan i långklänningar och skålar med skumpa, favorit i repris!

 

Idag har jag solat och sköljt av mig i vattenslangen med jämna mellanrum, så varmt var det. Sedan gick jag och handlade godispåse, choklad och ipren. Vecka?

 

Imorgon jobbar jag på Forum, wehehey. Ska shoppa sommarnödvändigheter. Nu är det nog officiellt sommar, det går inte att påstå annat. Något av det bästa med att bo i Stockholm då är närheten till vattnet överallt, sjöar, hav, pölar, plaska på du bara.


Säg ditt
Postat av: Anonym

Sv så kan det mkt väl vara, men om man somnar i solen sp blir det inte jämnt ?:P om man går så vet man juy vart solen är :p hahah

2010-06-03 @ 22:49:41
URL: http://ldts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0