The tiniest person

Min lilla mamma har besökt min koja i några sommarslöa dagar och fått min ekonomi att ligga stilla. Vi har tittat på blommor i Rosendalsträdgård, petat på fiskmåsar på Fjäderholmarna och analyserat änder vid badsjön. När hon åkte hem i onsdags pinnade jag iväg till slusken och Maria för att sedan hamna på berget med en flaska vin och solnedgång över Stockholm och vattnet, väldigt mysigt. Sedan pinnade vi vidare till Strand, ännu en gång med mycket nöje. När solen tillslut gick upp över Hornstull så pinnade jag hem.

CIMG4952 by you.


CIMG4950 by you.


CIMG4985 by you.

 

CIMG4970 by you.

 



Sedan dess har jag varit hos Matilda och Frans och ätit äckligt gott (negativt superlativ för en positiv beskrivning, funkar äckligt bra!). Äntligen fick jag smaska i mig sommarens första rabarberpaj, det godaste av efterrätter, med fluffigaste vaniljvispen, du hör ju, kan inte bli annat än succé. Dessutom är de hundvakter åt en yttepytteliten hund med världens sötaste ögon, som körsbäret på toppen alltså.

CIMG4986 by you.

CIMG4988 by you.
Skogshuggarskor innomhus gav en härligt gemytlig stämning under kvällen.

Säg ditt
Postat av: Caro

hoppas du hade kul när du var ute o partade!

Jag skaaaa hälsa på jag med! du får meddela när du kan efter Italien

<3

2010-07-09 @ 21:57:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0