Black Bird

Sitter i ett tornrum på andra våningen i min älskade fasters hus i skärgården. Hela dagen har regnat bort, med blixtrar och dunder. Jag kramade små personer för att trösta och lugna, dem mest, inte mig så mycket. En lätt dimma ligger nu svävande ovanför det spegelblanka vattnet. Jag har mest gått runt och myst i huset medan stora och små var på innomhusutflykt till affärer. Det är svårt att inte mysa här, känns nästan som att var på något slags vilohem. Det vilar ju ett enormt lugn över hela hemmet , när inte kusinbarnen är här förstås. Imorgon hoppas vi på sol så bryggan kan användas till annat än beskådning, och så vill jag ju inte att italienbrännan ska springa iväg.


Nu ska jag försöka få mobiltäckning så att omvärlden inte fösvinner helt. Känns just nu lite som Mission impossible. Ge mig en lyckospark!

Säg ditt
Postat av: Anonym

Hej mickis! Vad har hänt med din mobil? Det går ju inte att ringa till den.. Jag hörde förresten att du kommer till lund på måndag, skönt att vi kan träffas innan jag åker ^.^

2010-07-30 @ 19:18:04
Postat av: mikaela

mäh hörru, läs inlägget, ingen täckning jue! men nu har vi pratat, och snart ses vi också :) min lilla japan \(^.^)/

2010-07-31 @ 21:06:45
URL: http://galago.blogg.se/
Postat av: Maria

tinnar och torn - åh! i know, inte riktigt mammastadiet än thank good :D haha, lattechicivastastaden - det har jag ändå inget emot! Och du - imorgon är vi chic-chicaiLund! Woho haha. När åker du ner?

2010-08-01 @ 09:45:29
URL: http://smakexplosion.blogg.se/
Postat av: Latte Liten

lyckospark!

2010-08-01 @ 16:18:56
URL: http://latteliten.blogg.se/
Postat av: Caroline

sv: Ja eller hur, ro hit med Rusell liksom!

Vad mysigt det låter med att vara i skärgården.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0