Pigg

Jag är allt annat än pigg, på svenska. Gick upp 06.00 idag (!). Sist jag var vaken så tidigt hade jag inte gått och lagt mig, om du förstår vad jag menar. Har druckit (tänkte precis stava druckit till druckigt, gäsp) två koppar kaffe och en kopp te idag och jag är inte kaffemänniskan. Nu ska jag gå och lägga mig efter ett lagerpass på H&M, shopping för höga summor (egentligen inte jättehöga, bara lite), barnhämtning (Acnes fru hämtade samtidigt) och snack med kusinvitamin i hushuset. Imorgon ska jag kanske hämta Ida Pyks gamla kollektion på PUB och gå och skriva ut etiketter (stavade nu etiketter etticketter) till tags. Ska bli spännande att se den nya kollektionen nästa vecka, och att Helly kommer på besök! Kanske bryter jag min vita, torra, nyktra huvudstadsprofil? Och nej, det är inte festen jag ser fram emot utan festen med Helly. Så, nu slutar vi disskutera alkoholvanor (varför lägger jag fram hela grejen som om jag var föredetta a-lagare?)

Från min hejdå-tebjudning med cupcakes



Säg ditt
Postat av: Caro

På tal om a-lagare så gick jag förbi sådana häromdagen. Det var där vid systemet vid jätekul, så jag var tvungen att passera jättenära dom. Jag har aldrig sett så många på ett ställe samtidigt! Var lite obehagligt faktiskt.

Är de uteliggare eller bara alkisar?

POOSS:*

2010-02-19 @ 14:12:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0