Facefinger

Har fått meducin! Tänker bli frisk nu, och ändå kanske ta ett glas med Helly och Maria när dom kommer. Frågade först kusin (som är med i MENSA så hon borde ju veta det mesta) och apotekaren om jag dör av ett glas med alkoholhalt och det tyckte de inte, inte penicillinet heller.

Idag är det Valentinedag och jag trodde det skulle märkas mer i.r.l. än vad det gjorde. Skulle gå in iTelenors butik på Forum för att få ett chokladhjärta, vilket hade utlovats genom ett sms men jag kände mig väldigt malplacerad då den enda personen i butiken var en som jobbade där och hon stod och läste tidning. Jag kände dock att jag inte kunde gå därifrån utan den utlovade chokladen (min näst bästa vän nuförtiden, efter TV:n) så jag frågade framfusigt var den fanns. Oj, sa hon, gick in i personalrummet och hämtade en liten korg med röda, folieinklädda små hjärtan. Tack, sa jag och stoppade ett hjärta i jackfickan. Sedan köpte jag ett vaniljhjärta och en ost på Coop och traskade hem i snö och bihålevärkar.


Detta väntar när jag kommer tillbaka till stugan (har fortfarande inte fått internet dit så sitter som vanligt i husethus).


Säg ditt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0