Walk like an ace

Idag var jag och träffade Ida som har lämnat Paris för lite svensk jul och självklart en massa jobb. Vi spelade in en film till pressfrukosten imorgon hos Presskontakterna. Ida lanserar nämligen sin kollektion för LaRedoute i vår, med sjömansjackor och piratscarfar.

Varje gång jag går in på Presskontakternas kontor blir jag alldeles mysnöjd, det är sådär jag vill att min arbetsplats ska se ut när jag blir stor, eller större. Ett stort rum fyllt med klädhängare som i sin tur är fyllda med kläder i alla möjliga former och färger. Det är verkligen som en liten karamell som ligger och väntar på att öppnas så att jag kan suga up varenda liten nyans av smak som får mig att dräggla som en slämmig bulldog. Två liknelser i en mening, inte illa. Kanske karamellen öppnas när (eller ska jag säga om?) jag kommer tillbaka från Paris.

2140380937_4bfb0a99d6_z_large

Bild


Säg ditt
Postat av: Maria

Åh! Så kul. Fattar vad du menar med karamellen och drömplatsen. You go girl!



Vet du vad förresten? Tror absolut att jag kommer att stalka dig i Paris staden i vår...mamman min och Peter har nämligen fått stipendie och en lägenhet för en månad i Paris i vår! Wiiiee :D

2010-12-09 @ 09:35:10
URL: http://smakexplosion.blogg.se/
Postat av: sophie

jag hejjar på dig

2010-12-09 @ 15:45:24
URL: http://partalitegranna.blogg.se/
Postat av: trace

sv: jag ska plugga lite random kurser, vi får typ plugga vad vi vill. så det blir nice. jag håller på att leta boende nu, och ska bo med två klasskompisar. Hur går det för dig, boende fixat?

2010-12-10 @ 12:05:42
URL: http://vintagepinks.tumblr.com
Postat av: caro

Kom inte tillbaka!! Jag flyttar dit efter gymnasiet, så skapar vi ett företag tillsammans och lever lyckliga och modiga i alla våra dagar!

2010-12-10 @ 13:27:49
Postat av: Natalie - It's all about attitude.

Vilken läcker blogg du har!

Fin design för övrigt :)



Ta hand om dig, kram!

2010-12-12 @ 01:08:49
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0