Bring forth the milk!

Hej och hå vad tiden är ute och springer när man har roligt. Hela julen har gått, i Lund. Tänk vad mycket det tydligen finns att göra här. Jag har träffat familjen, klappat en ananas med sötaste pepparkornsögonen, myst med många vänner dag ut och dag in både på stan och i hemmasoffor. På topp är jag nu tror jag. Har så kul och är så peppad för Paris och vår och allt det där.

Snart ska jag leka med Ninus och kanske dansa dansmatta, eller spela sims, eller göra något knasigt och smygsnuskigt ljudklipp, eller titta på en amerikansk high school-film, eller absolut ingenting av det där. Vi är ju faktiskt inte 12 längre. Fast har det stoppat någon innan?

https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/238044/images/2010/untitled-1_123911758.jpg


Säg ditt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0