The state I am in

Nu ligger två tvättar i maskinerna och fler ska det bli. Har en riktig upprensning i stugan, det ser ut som en knarkarkvart som Anakin skulle sagt. Eller som jag säger, ser ut som Mikaelas hem med en slö Mikaela i. Nu är min modevecka slut så nu tänker jag inte bo på en bädd av hår, damm, smulor och annat svårdefinierat.

Under de dagar jag lekte på modeveckan lekte jag mest med Kajsa. Vi hade väldigt roligt. Vi försökte få ihop så mycket gratissaker som möjligt, i alla fall jag. Uppdraget lyckades sådär.
























Sedan gick jag hem och åt mackor och tittade på den fina rosen som jag fick av Pyk på tårt-tack-kalaset.

Säg ditt
Postat av: Caroline

sv: Jaha ok, men hur funkar det då? För hon bor väl delvis i Paris?

Trevligt att butiker har öppet på söndagar, har blivit att man jobbat(praktiserat) de flesta dagarna i veckan så man endast har söndagen ledigt, då vill amn gärna strosa runt.

Det var väldigt kul att se en massa visningar måste jag erkänna.

Postat av: carolina

vilka fina bilder pluttis! nä men du har haft asroligt och jag är avundsjuk så in i bänken, skolan har ju börjat men vi fick ingen franskläxa"/

men du kommer märka vad jag lär mig på en av de nya kursesrna snart nog... hihihi - Överaskning, blir det. <3

2010-08-22 @ 17:09:49
Postat av: carolina

vilka fina bilder pluttis! nä men du har haft asroligt och jag är avundsjuk så in i bänken, skolan har ju börjat men vi fick ingen franskläxa"/

men du kommer märka vad jag lär mig på en av de nya kursesrna snart nog... hihihi - Överaskning, blir det. <3

2010-08-22 @ 17:11:34
Postat av: carolina

men fuck. dubbelt upp-.-

2010-08-22 @ 17:11:58
Postat av: Leia♥

åh vilka fina bilder!

2010-08-23 @ 07:21:38
URL: http://novembervind.blogg.se/
Postat av: kajsa

hahaha men hej, tjurig tjej där med blont hår!

2010-08-23 @ 20:23:57
URL: http://whatsupsthlm.se/aenigma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0